חה"כ צביקה פוגל: "לא בטוח כמה שנות קיום נשארו למדינה"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ צביקה פוגל: "לא בטוח כמה שנות קיום נשארו למדינה"
    צילום: משה ביטון
    23:38
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on מתארגנים לקראת חג השבועות? ב'מקס סטוק' תמצאו הכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ותא"ל במיל' צביקה פוגל (עוצמה יהודית), פרס את משנתו הביטחונית-מדינית בריאיון למהדורת הבוקר (רביעי) של 'קול חי' בהגשת דוד חכם. "אנחנו מתנהלים כמדינה שהיא לא באמת בעלת הבית. והדבר הראשון שהייתי רוצה לעשות זה להבהיר לסביבה העוינת בפנים ובחוץ מי פה בעל הבית וזה לא האף בי איי", פתח פוגל בהתייחסות מרומזת לחקירה האמריקנית בנוגע מותה של העיתונאית הפלסטינית שירין אבו עאקלה.

    "אנחנו צריכים להשתמש בכוח שיש לנו", הסביר "מידתיות לא מגינה על אזרחי ישראל. נגיע לכל מקום שבו יש מי שמוגדר מבחינתנו אויב, כל מי שמחזיק נשק בלתי חוקי ומי שיש לו רעיונות לחרב את ישראל – בכל מקום, בשכם, בג'נין ובעזה, נגיע לכל המקומות האלה עם הרבה כוח. זה לא נעשה כיום".

    "אני בעד עונש מוות למחבלים", הוסיף פוגל. הוא השיב לשאלה האם מדובר בתנאי לכניסה לקואליציה: "אני לא יכול לומר שום דבר על המשא ומתן, אנחנו קבענו לעצמנו מספר קווים אדומים וזה אחד מהם – אבל לאיתמר והצוות יש את היכולת להבין מה המגבלות ועל מה מוותרים. אני אישית מקווה שעל זה לא יוותרו. כל אחד שיוצא מביתו ורוצה לפגע בנו – שידע מה סופו. אם זה תלוי בי – זה תנאי לכניסה לקואליציה. אם נבחרנו ואנחנו לא נקיים את ההבטחות שלנו – מה עשינו בזה?"

    עוד הוסיף "צריך לארגן מחדש את המשטרה. רק לזרוק כסף זה לא פתרון. להקים את אותו משמר לאומי שבאמת יהיה לנו כוח שיודע גם להילחם וגם לבצע סמכויות שיטור. לעבור בכל אותם מקומות שחשודים בנשק בלתי חוקי וטרור ולחסל את האיומים".

    "אני לא בטוח עוד כמה שנות קיום יש למדינת ישראל", אמר לסיום בהתייחסו למצב הנוכחי. "אני אומר את זה כבר זמן רב".



    0 תגובות